Zespół Szkół Transportowo – Mechatronicznych

w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Dyrektor Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej

ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska: Specjalista ds. projektu

w Branżowym Centrum Umiejętności

I. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
  3. Brak wobec kandydata toczącego się postępowania karnego;
  4. Wykształcenie wyższe;
  5. Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku;
  6. Doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi;
  7. Znajomość projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” – Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy Zespole Szkół Transportowo – Mechatronicznych w Skarżysku – Kamiennej;
  8. Znajomość regulaminu konkursu projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”- konkurs uzupełniający;
  9. Znajomość procedur związanych z realizacją projektu.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  2. Umiejętność pracy w zespole;
  3. Komunikatywność, samodzielność, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków;
  4. Komunikatywna znajomość języka obcego np. angielskiego, niemieckiego.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Ustalanie harmonogramu działań w związku z projektem;
  • Ustalanie konkretnych zadań i sposobów realizacji pracy przy projekcie;
  • Komunikacja z Partnerami zaangażowanymi w prace przy projekcie – Polregio, SITK;
  • Udział w spotkaniach dotyczących wszystkich spraw związanych z realizacją projektu;
  • Dbałość o kwestie formalne powiązane z realizacją projektu;
  • Monitorowanie, koordynacja współpracy z FRSE;
  • Terminowe składanie miesięcznych sprawozdań i rozliczeń finansowych w generatorze stworzonym na potrzeby projektu;
  • Wprowadzanie do sytemu na bieżąco zmian w harmonogramie i budżecie projektu;
  • Składanie aneksów monitujących konieczność zmian w sferze merytorycznej i budżetowej;
  • Bieżące monitorowanie realizacji projektu;
  • Podejmowanie działań zapewniających prawidłowość realizacji projektu;
  • Ścisła współpraca z grupą sterującą, dyrektorem BCU, koordynatorami i innymi osobami pracującym przy projekcie;
  • Dbałość o synchronizację podejmowanych działań zgodnie z założeniami projektu.
  • Inne prace zlecone przez Dyrektora;

 

IV. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

  1. Liczba lub wymiar etatu: dwa stanowiska na ½ etatu;
  2. Praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie;
  3. Praca w terenie;
  4. Kontakt z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym;
  5. Praca wykonywana w budynku przy ul. Legionów 119 w Skarżysku-Kamiennej, budynek piętrowy.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu)
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  5. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie poświadczone własnoręcznym podpisem;
  8. Kserokopie świadectw pracy;
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych Dz. U.2018 Nr 1000 poświadczony własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
w terminie do 23.10.2024r. do godz. 14.00 w sekretariacie Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych, ul. Legionów 119 Skarżysko-Kamienna w zaklejonej kopercie
z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Specjalista ds. projektu w Branżowym Centrum Umiejętności”.

Dyrektor zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru.

DO POBRANIA:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko – specjalista ds. projektu

Kwestionariusz osobowy dla kandydata na pracownika

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy

 

Szanowni Przyjaciele „PKP Intercity” – Drodzy Dyrektorzy, Nauczyciele i Uczniowie.

Jeszcze przez kolejnych parę dni (od 2 października 2024 r. (godz. 12.00) czasu obowiązującego w Brukseli do 16 października 2024 r. (godz. 12.00) czasu obowiązującego w Brukseli) osoby, które urodziły się w okresie

od 1 stycznia 2006 r. (włącznie) do 31 grudnia 2006 r. (włącznie)

mogą aplikować w kolejnej edycji programu DiscoverEU o bezpłatne bilety Interrail.

Szczegóły na stronie https://youth.europa.eu/discovereu_pl

Wśród zeszłorocznych laureatów znalazł się kolega z jednej współpracujących z PKP Intercity szkół – trzymamy kciuki za następnych!

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Dyrektor Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej

ogłasza nabór na wolne stanowiska administracyjne

w Branżowym Centrum Umiejętności

 

 

I.   Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. Brak wobec kandydata toczącego się postępowania karnego;
  4. Jeden pracownik wykształcenie wyższe;
  5. Jeden pracownik wykształcenie średnie;
  6. Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku;
  7. Doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi.

 

 

II.   Wymagania dodatkowe:

 

  1. Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  2. Umiejętność pracy w zespole;
  3. Komunikatywność, samodzielność, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków;
  4. Komunikatywna znajomość języka obcego np. angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego;
  5. Znajomość projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)
    w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej;
  6. Znajomość regulaminu konkursu projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania
    120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” – konkurs uzupełniający.

 

 

III.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • Informowanie Dyrektora o bieżących problemach związanych z funkcjonowaniem jednostki;
  • Prowadzenie księgi ewidencji słuchaczy;
  • Współpraca z innymi pracownikami zaangażowanymi w projekcie;
  • Przygotowanie dokumentów pism, odpowiedzi, niezbędnych raportów;
  • Sporządzanie i wydawanie duplikatów i odpisów zaświadczeń oraz innych dokumentów dla słuchaczy zgodnie z przepisami;
  • Kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Wydawanie i prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz certyfikatów dla słuchaczy
    o ukończonych kursach, szkoleniach i egzaminach w kwalifikacjach zawodowych;
  • Organizowanie spotkań, konferencji;
  • Obsługa administracyjna grupy sterującej, dyrekcji i pracowników, słuchaczy
    i interesantów;
  • Prowadzenie sekretariatu BCU;
  • Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji;
  • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
  • Przyjmowanie i opisywanie faktur;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Inne prace zlecone przez Dyrektora;
  • Aktualizowanie informacji dotyczących działalności BCU na stronie internetowej;
  • Współpraca z mediami;
  • Prowadzenie SIO oraz innej sprawozdawczości.

 

 

IV.   Wymagane dokumenty:

 

  1. Życiorys CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie poświadczone własnoręcznym podpisem;
  7. Kserokopie świadectw pracy;
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych Dz. U.2018 Nr 1000 poświadczony własnoręcznym podpisem.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
w terminie do 26.09.2024 w sekretariacie Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych,
ul. Legionów 119 Skarżysko-Kamienna w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowiska administracyjne w Branżowym Centrum Umiejętności”.

Dyrektor zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru.

DO POBRANIA

Rozpoczęcie zajęć w Szkole Policealnej

w roku szkolnym 2024/2025

 

odbędzie się  06 września o godz.15.00

dla semestru I i III

 

w sali nr 204

w Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych

w Skarżysku-Kamiennej.

 

Serdecznie zapraszamy

wszystkich Słuchaczy oraz Grono Pedagogiczne.

Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2024/2025

 

odbędzie się  02 września 2024r.

o godz. 10.00

w auli szkolnej Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych

w Skarżysku-Kamiennej.

 

Serdecznie zapraszamy

wszystkich Uczniów
oraz Grono Pedagogiczne, Pracowników szkoły i
Rodziców.

Minister Edukacji Barbara Nowacka wręczyła powołania do Rady Dyrektorów Szkół i Placówek Szkolnictwa Branżowego. Wśród osób wyróżnionych powołaniem jest Pani Joanna Żurawka, Dyrektor ZSTM.

Rada Dyrektorów Szkół i Placówek Szkolnictwa Branżowego jest ogólnopolskim forum inicjowania i konsultacji zmian w kształceniu zawodowym, w tym proponowanych przez Ministra Edukacji. Barbara Nowacka podczas uroczystości podziękowała wszystkim członkom Rady za zaangażowanie i w prace nad zmianą szkolnictwa zawodowego.

Do zadań Rady należy, w szczególności: inicjowanie i opiniowanie zmian w kształceniu zawodowym, organizowanie i wspieranie działań informacyjno-promocyjnych z zakresu kształcenia zawodowego w poszczególnych branżach, w szczególności w środowisku pracodawców.

W skład Rady wchodzi 48 dyrektorów szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe wskazanych przez kuratorów oświaty (po trzy osoby z każdego województwa), tj. dyrektorzy branżowych szkół I i II stopnia, techników, szkół policealnych, centrów kształcenia zawodowego oraz dyrektorzy szkół, placówek tworzących Branżowe Centra Umiejętności (BCU).

       Dzięki otrzymanej dotacji celowej przyznanej na mocy umowy Nr 240_OPW/J/3300026563/888 pomiędzy Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Obrony Narodowej a Powiatem Skarżyskim prowadzącym Zespół Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej w Technikum Nr 4 im. inż. Eugeniusza Kwiatkowskiego od 01.09.2023r. funkcjonuje Oddział Przygotowania Wojskowego. Uczniowie OPW otrzymali dofinansowanie na zakup umundurowania oraz na zakup wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW. Całkowity koszt wynosi 128 500,00 złotych. Wysokość dotacji to 102 800,00 złotych, wkład własny zapewniony przez Powiat Skarżyski to 25 700,00 złotych.

W OWP realizowane jest szkolenie z zakresu przygotowania wojskowego w formie obowiązkowych zajęć edukacyjnych.

W części teoretycznej program realizowany jest przez szkołę, natomiast w części praktycznej – przez patronacką jednostkę wojskową: Centrum Przygotowań do Misji Zagranicznych w Kielcach. Szkolenie będzie kończyć 50-godzinny obóz szkoleniowy przeprowadzany na początku ostatniego roku nauki.

Szkoła współpracuje z: