Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Dyrektor Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej
ogłasza nabór na wolne stanowiska administracyjne
w Branżowym Centrum Umiejętności
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- Brak wobec kandydata toczącego się postępowania karnego;
- Jeden pracownik wykształcenie wyższe;
- Jeden pracownik wykształcenie średnie;
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku;
- Doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność, samodzielność, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków;
- Komunikatywna znajomość języka obcego np. angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego;
- Znajomość projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)
w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej; - Znajomość regulaminu konkursu projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania
120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” – konkurs uzupełniający.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Informowanie Dyrektora o bieżących problemach związanych z funkcjonowaniem jednostki;
- Prowadzenie księgi ewidencji słuchaczy;
- Współpraca z innymi pracownikami zaangażowanymi w projekcie;
- Przygotowanie dokumentów pism, odpowiedzi, niezbędnych raportów;
- Sporządzanie i wydawanie duplikatów i odpisów zaświadczeń oraz innych dokumentów dla słuchaczy zgodnie z przepisami;
- Kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- Wydawanie i prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz certyfikatów dla słuchaczy
o ukończonych kursach, szkoleniach i egzaminach w kwalifikacjach zawodowych; - Organizowanie spotkań, konferencji;
- Obsługa administracyjna grupy sterującej, dyrekcji i pracowników, słuchaczy
i interesantów; - Prowadzenie sekretariatu BCU;
- Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji;
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
- Przyjmowanie i opisywanie faktur;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Inne prace zlecone przez Dyrektora;
- Aktualizowanie informacji dotyczących działalności BCU na stronie internetowej;
- Współpraca z mediami;
- Prowadzenie SIO oraz innej sprawozdawczości.
IV. Wymagane dokumenty:
- Życiorys CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie poświadczone własnoręcznym podpisem;
- Kserokopie świadectw pracy;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych Dz. U.2018 Nr 1000 poświadczony własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
w terminie do 26.09.2024 w sekretariacie Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych,
ul. Legionów 119 Skarżysko-Kamienna w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowiska administracyjne w Branżowym Centrum Umiejętności”.
Dyrektor zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru.
Szkoła współpracuje z: