w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Dyrektor Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej

ogłasza nabór na wolne stanowiska administracyjne

w Branżowym Centrum Umiejętności

 

 

I.   Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. Brak wobec kandydata toczącego się postępowania karnego;
  4. Jeden pracownik wykształcenie wyższe;
  5. Jeden pracownik wykształcenie średnie;
  6. Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na danym stanowisku;
  7. Doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi.

 

 

II.   Wymagania dodatkowe:

 

  1. Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  2. Umiejętność pracy w zespole;
  3. Komunikatywność, samodzielność, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków;
  4. Komunikatywna znajomość języka obcego np. angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego;
  5. Znajomość projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)
    w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych w Skarżysku-Kamiennej;
  6. Znajomość regulaminu konkursu projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania
    120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” – konkurs uzupełniający.

 

 

III.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • Informowanie Dyrektora o bieżących problemach związanych z funkcjonowaniem jednostki;
  • Prowadzenie księgi ewidencji słuchaczy;
  • Współpraca z innymi pracownikami zaangażowanymi w projekcie;
  • Przygotowanie dokumentów pism, odpowiedzi, niezbędnych raportów;
  • Sporządzanie i wydawanie duplikatów i odpisów zaświadczeń oraz innych dokumentów dla słuchaczy zgodnie z przepisami;
  • Kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Wydawanie i prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz certyfikatów dla słuchaczy
    o ukończonych kursach, szkoleniach i egzaminach w kwalifikacjach zawodowych;
  • Organizowanie spotkań, konferencji;
  • Obsługa administracyjna grupy sterującej, dyrekcji i pracowników, słuchaczy
    i interesantów;
  • Prowadzenie sekretariatu BCU;
  • Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji;
  • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
  • Przyjmowanie i opisywanie faktur;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Inne prace zlecone przez Dyrektora;
  • Aktualizowanie informacji dotyczących działalności BCU na stronie internetowej;
  • Współpraca z mediami;
  • Prowadzenie SIO oraz innej sprawozdawczości.

 

 

IV.   Wymagane dokumenty:

 

  1. Życiorys CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie poświadczone własnoręcznym podpisem;
  7. Kserokopie świadectw pracy;
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych Dz. U.2018 Nr 1000 poświadczony własnoręcznym podpisem.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
w terminie do 26.09.2024 w sekretariacie Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych,
ul. Legionów 119 Skarżysko-Kamienna w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowiska administracyjne w Branżowym Centrum Umiejętności”.

Dyrektor zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru.

DO POBRANIA

Szkoła współpracuje z: